Indianapolis 500 in 1914

Multi tool use

René Thomas in de Indy 500 van 1914
De 4e Indianapolis 500 werd gereden op zaterdag 30 mei 1914 op de Indianapolis Motor Speedway. Frans coureur René Thomas won de race.
Startgrid
De startvolgorde werd bepaald door loting.
Rij |
Binnen |
Mid-links |
Mid-rechts |
Buiten |
---|---|---|---|---|
1 |
Pace car |
![]() |
![]() |
![]() |
2 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
3 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
4 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
5 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
6 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
7 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
8 |
![]() |
![]() |
![]() |
Race
# |
Coureur | Auto | Ronden | Opgave |
|
---|---|---|---|---|---|
1 |
![]() |
Delage | 200 | ||
2 |
![]() |
Peugeot | 200 | ||
3 |
![]() |
Delage | 200 | ||
4 |
![]() |
Peugeot | 200 | ||
5 |
![]() |
Stutz | 200 | ||
6 |
![]() |
Excelsior | 200 | ||
7 |
![]() |
Sunbeam | 200 | ||
8 |
![]() |
Keene-Wisconsin | 200 | ||
9 |
![]() |
Maxwell | 200 | ||
10 |
![]() |
Duesenberg | 200 | ||
11 |
![]() |
Mercedes-Peugeot | 200 | ||
12 |
![]() |
Duesenberg | 200 | ||
13 |
![]() |
Keeton-Wisconsin | 200 | ||
14 |
![]() |
Peugeot | 141 | Mechanisch |
|
15 |
![]() |
Bugatti | 134 | Mechanisch |
|
16 |
![]() |
Burman-Wisconsin | 128 | Mechanisch |
|
17 |
![]() |
Mercer | 122 | Mechanisch |
|
18 |
![]() |
Stutz | 118 | Mechanisch |
|
19 |
![]() |
Mercer | 117 | Mechanisch |
|
20 |
![]() |
King-Wisconsin | 87 | Mechanisch |
|
21 |
![]() |
Mulford-Duesenberg | 69 | Mechanisch |
|
22 |
![]() |
Fox-Pope Hartford | 67 | Mechanisch |
|
23 |
![]() |
Duesenberg | 66 | Mechanisch |
|
24 |
![]() |
Burman-Wisconsin | 47 | Mechanisch |
|
25 |
![]() |
Marmon | 45 | Ongeval |
|
26 |
![]() |
Stutz | 42 | Mechanisch |
|
27 |
![]() |
Isotta | 41 | Ongeval |
|
28 |
![]() |
Maxwell | 33 | Mechanisch |
|
29 |
![]() |
Sunbeam | 20 | Ongeval |
|
30 |
![]() |
Mercer-Wisconsin | 5 | Mechanisch |
|
Gemiddelde snelheid : 132,729 km/h |
Externe link
(en) Official Box Score, Indy500.com
Indianapolis 500 |
---|
1911 · 1912 · 1913 · 1914 · 1915 · 1916 · 1917 · 1918 · 1919 · 1920 · 1921 · 1922 · 1923 · 1924 · 1925 · 1926 · 1927 · 1928 · 1929 · 1930 · 1931 · 1932 · 1933 · 1934 · 1935 · 1936 · 1937 · 1938 · 1939 · 1940 · 1941 · 1942 · 1943 · 1944 · 1945 · 1946 · 1947 · 1948 · 1949 · 1950 · 1951 · 1952 · 1953 · 1954 · 1955 · 1956 · 1957 · 1958 · 1959 · 1960 · 1961 · 1962 · 1963 · 1964 · 1965 · 1966 · 1967 · 1968 · 1969 · 1970 · 1971 · 1972 · 1973 · 1974 · 1975 · 1976 · 1977 · 1978 · 1979 · 1980 · 1981 · 1982 · 1983 · 1984 · 1985 · 1986 · 1987 · 1988 · 1989 · 1990 · 1991 · 1992 · 1993 · 1994 · 1995 · 1996 · 1997 · 1998 · 1999 · 2000 · 2001 · 2002 · 2003 · 2004 · 2005 · 2006 · 2007 · 2008 · 2009 · 2010 · 2011 · 2012 · 2013 · 2014 · 2015 · 2016 · 2017 · 2018 |
TG,t4m8jFXMcBG9P,Gh,kvDVkysZ,nv8LQHUc3,S,0nlW,nSr1FNMk3018ehIwhn5Bq5sn,7aeYt22